SUKCES!!!

Cieszę się, że chcesz obejrzeć webinar.

To pierwszy, ważny krok do zadbania o siebie i swoją relację z jedzeniem.

Na Twojej skrzynce mailowej (GŁÓWNA, OFERTY lub SPAM) czeka prośba o potwierdzenie, że wpisany adres mailowy należy do Ciebie. Potwierdzenie jest niezbędne, żebym mogła wysłać Ci link do webinaru.  

Mam też dla Ciebie coś

WYJĄTKOWEGO!

Szczegóły pod moim filmem! ↓↓↓ 🙂 

Mam dla Ciebie prezent na dobry początek naszej współpracy i Twojej podróży do lepszego jedzenia, zdrowia i ciała.
Tylko przez najbliższe 20 minut możesz kupić mój autorski workbook

“Słodyczoodporna – Jak przejąć kontrolę nad słodyczami w 8 krokach”

wersja .pdf i audio27 zł taniej!

Pierwszy krok możesz zrobić już dzisiaj…

Słodyczoodporna – Jak przejąć kontrolę nad słodyczami

w 8 krokach.

wersja .pdf i audio

(TAK!!! Będziesz mogła go wysłuchać!)

Przestań obiecywać sobie “od dziś nie jem słodyczy”. Zamiast tego zacznij nimi świadomie zarządzać.

TYLKO PRZEZ 20 MIN

65 ZŁ

38 ZŁ!

Nie miałam dobrych doświadczeń w pracy z dietetykiem. Wiało nudą, schematami i wyrzeczeniami w stylu „po prostu zrezygnuj z…”. Tak jakby wystarczyło po prostu zrezygnować. W Twoim ebooku ujęło mnie szerokie ujęcie tego tematu i wszechstronne wsparcie w rezygnacji ze słodkiego. Bardzo ważne było dla mnie uświadomienie sobie, że ochota na słodkie dopada mnie w bardzo konkretnych momentach i że zamiast zająć się samym skutkiem („rzuć to!”), co nie bardzo działa, trzeba skierować uważność na źródło: codzienny stres, pośpiech, wielomiesięczną kumulację rodzicielskiego zmęczenia… Zawsze było dla mnie ważne, by gotować zdrowo, smacznie, z dobrych produktów dla mojej rodziny. Dodałam do tego większą troskę o siebie. Wiem, że jeśli zaniedbam swoje posiłki i nie zadbam np. o przygotowane wcześniej zdrowe przekąski, będę nawykowo sięgać po herbatnik czy batonik w biegu. A tego już nie chcę. Trzymam się tego. I ćwiczę silną wolę. Jest mi dużo lepiej. Jeśli lubisz słodkie, ale widzisz, że sięgasz po cukier i słodycze w sposób, który robi Ci więcej złego niż dobrego, daj się poprowadzić Dorocie . Mam wrażenie, że Dorota jakimś cudem shakowała nawykowe sięganie po słodycze, zrozumiała dogłębnie ten mechanizm i podaje świetne sposoby, jak sobie z tym poradzić.

Agata J. Goździk

Co się zmieni?
 

 

Dzięki workbookowi Słodyczoodporna – Jak przejąć kontrolę nad słodyczami w 8 krokach:

✅ zrozumiesz dlaczego ciągle masz ochotę na słodycze,

✅ skończysz wreszcie z obietnicami “od dziś (jutra) nie jem słodyczy” i świadomie przejmiesz kontrolę nad ich jedzeniem,

✅ dowiesz się, jakie błędy do tej pory popełniałaś i będziesz wiedziała, czego już nie robić,

✅ połączysz jedzenie słodyczy z niewyrażonymi emocjami, niezaopiekowanym stresem i niezaspokojonymi potrzebami,

✅ znajdziesz motywację wewnętrzną do działania,

✅ poznasz swoje największe błędy żywieniowe, zadbasz o swoje posiłki i ograniczysz ilość zjadanych słodyczy,

✅ nauczysz się prawdziwie odpoczywać i regenerować swój umysł.

 

Zrób 8 kroków, które raz na zawsze uwolnią Cię od konieczności zjedzenia batona, ciastka

czy chipsów.

Przejmij kontrolę nad słodyczami i poczuj się WOLNA.

TYLKO PRZEZ 20 MIN

65 ZŁ

38 ZŁ!

Nazywam się Dorota Szpiler-Maciejewska.

Moją zawodową misją, jako psychodietetyczki, jest wspierać kobiety w zmianie ich nawyków żywieniowych bez zbędnych zakazów i nakazów.

Od ponad 10 lat pokazuję, jak zaopiekować się sobą oraz swoim ciałem. Z własnego doświadczenia i pracy z moimi klientkami, wiem, jak ważne jest to, żeby zatrzymać się, choć na chwilę, w tej szaleńczej codzienności, po to by dostrzec zachowania i nawyki, których na co dzień nie widzisz. Wspólnie ze mną możesz poznawać siebie lepiej oraz uczyć się, jak jeść, żeby czuć się dobrze ze swoim ciałem.

Jestem przekonana, że to co dziś wydaje Ci się niemożliwe, jest w zasięgu Twojej ręki.