Słodyczoodporna – Jak przejąć kontrolę nad słodyczami
w 8 krokach.

wersja .pdf, audio i video

Przestań obiecywać sobie ciągle “od dziś nie jem słodyczy”! Zamiast tego zacznij nimi świadomie zarządzać.

9

Tylko przez najbliższe 10 minut możesz kupić mój autorski workbook “Słodyczoodporna – Jak przejąć kontrolę nad słodyczami w 8 krokach” aż 40 zł taniej! To początek Twojej podróży do lepszego jedzenia, zdrowia i ciała. 

Nie miałam dobrych doświadczeń w pracy z dietetykiem. Wiało nudą, schematami i wyrzeczeniami w stylu „po prostu zrezygnuj z…”. Tak jakby wystarczyło po prostu zrezygnować. W Twoim ebooku ujęło mnie szerokie ujęcie tego tematu i wszechstronne wsparcie w rezygnacji ze słodkiego. Bardzo ważne było dla mnie uświadomienie sobie, że ochota na słodkie dopada mnie w bardzo konkretnych momentach i że zamiast zająć się samym skutkiem („rzuć to!”), co nie bardzo działa, trzeba skierować uważność na źródło: codzienny stres, pośpiech, wielomiesięczną kumulację rodzicielskiego zmęczenia… Zawsze było dla mnie ważne, by gotować zdrowo, smacznie, z dobrych produktów dla mojej rodziny. Dodałam do tego większą troskę o siebie. Wiem, że jeśli zaniedbam swoje posiłki i nie zadbam np. o przygotowane wcześniej zdrowe przekąski, będę nawykowo sięgać po herbatnik czy batonik w biegu. A tego już nie chcę. Trzymam się tego. I ćwiczę silną wolę. Jest mi dużo lepiej. Jeśli lubisz słodkie, ale widzisz, że sięgasz po cukier i słodycze w sposób, który robi Ci więcej złego niż dobrego, daj się poprowadzić Dorocie . Mam wrażenie, że Dorota jakimś cudem shakowała nawykowe sięganie po słodycze, zrozumiała dogłębnie ten mechanizm i podaje świetne sposoby, jak sobie z tym poradzić.

Agata J. Goździk

Co się zmieni?

 

Dzięki workbookowi Słodyczoodporna – Jak przejąć kontrolę nad słodyczami w 8 krokach:

✅ zrozumiesz dlaczego ciągle masz ochotę na słodycze,

✅ skończysz wreszcie z obietnicami “od dziś (jutra) nie jem słodyczy” i świadomie przejmiesz kontrolę nad ich jedzeniem,

✅ dowiesz się, jakie błędy do tej pory popełniałaś i będziesz wiedziała, czego już nie robić,

✅ połączysz jedzenie słodyczy z niewyrażonymi emocjami, niezaopiekowanym stresem i niezaspokojonymi potrzebami,

✅ znajdziesz motywację wewnętrzną do działania,

✅ poznasz swoje największe błędy żywieniowe, zadbasz o swoje posiłki i ograniczysz ilość zjadanych słodyczy,

✅ nauczysz się prawdziwie odpoczywać i regenerować swój umysł.

Zrób 8 kroków, które raz na zawsze uwolnią Cię

od konieczności zjedzenia batona,

ciastka czy chipsów.

Przejmij kontrolę nad słodyczami i poczuj się WOLNA.

Tylko przez 10 minut!

78 zł!

38 zł

Nazywam się Dorota Szpiler-Maciejewska.

Moją zawodową misją, jako psychodietetyczki, jest wspierać kobiety w zmianie ich nawyków żywieniowych bez zbędnych zakazów i nakazów.

Od ponad 10 lat pokazuję, jak zaopiekować się sobą i swoim ciałem. Z własnego doświadczenia i pracy z moimi klientkami, wiem, jak ważne jest to, żeby zatrzymać się, choć na chwilę, w tej szaleńczej codzienności, po to by dostrzec zachowania i nawyki, których na co dzień nie widzisz. Wspólnie ze mną możesz poznawać siebie lepiej i uczyć się, jak jeść, żeby czuć się dobrze ze swoim ciałem.

Jestem przekonana, że to co dziś wydaje Ci się niemożliwe, jest w zasięgu Twojej ręki.